MS – iskustvo nakon tretmana

S.B. – iskustvo (tretman rađen na daljinu)


Želim da sa Vama podelim svoje iskustvo nakon Vašeg rada samnom. Pre Vašeg tretmana ustanovljeno mi je da bolujem od multiple skleroze. Posledica toga je: bol u kičmenom stubu, bol i totalno zamagljenje u desnom oku i slaba pokretljivost u nogama. Od saznanja da bolujem od MS počeli su strahovi, psihički problemi i emotivna nestabilnost.


Svakim Vašim tretmanom osećala sam se mnogo bolje, jače i sigurnija u sebe. Poboljšanje sam osetila već za vreme prvog tretmana. Imala sam osećaj kao da lebdim, osecala sam energiju, olakšanje kao i trnce u nogama i rukama. Nakon toga ugledala sam dva prelepa oka, koja kao da su mi slala poruku da će sve biti u redu.


Bolovi su prestali već nakon tog tretmana. Svakim narednim tretmanom osećala sam se sve bolje i bolje. Napokon mi se zivot nastavlja tamo gde je stao pre dve godine.


HVALA VAM PUNO OD SRCA!


Iskustva koš nekih mojih klijenata možete pogledati klikom na