Iskustvo sa tretmana isceljivanja (tretmani radjeni na daljinu)

Moja iskustva sa rekonektivnim isceljivanjem su prevazisla sva moja ocekivanja.

Kao neko ko uglavnom trazi logicka objasnjenja, moram priznati da je u pocetku postojala doza skepse da to uopste moze da funkcionise, a narocito na daljinu. Moja laicka razmisljanja su dosezala dotle da sam to sebi predstavljao kao jos jednu vrstu neke „bio energije“ koju ti prenosi osoba koja vrsi tretman, ali su se onda otvarala nova pitanja u smislu: „Kako, kada ja nisam tamo prisutan?“

Uz strpljivu pomoc  Jelisavete objasnjeno mi je da se radi o necemu sasvim drugom, i posto je poznajem kao predivnu i iskrenu osobu, nije mi bilo tesko da joj se u potpunosti prepustim.
Uradjena su mi 3 tretmana na daljinu u okviru 10-tak dana.
Svaki  ponaosob je nosio neko novo iskustvo. Kod prvog sam osetio svaku tacku na mom telu koja je predstavljala neki problem - meni dobro poznat, energija (uglavnom pracena toplinom) je strujala svuda, da bi u odredjenim momentima prerastala u blagi, ali prijatni nemir.
Drugi je bio intenzivniji na odredjenim mestima (npr. kicma - sa kojom vec godinama imam ozbiljne probleme), da bi treci doneo neverovatan osecaj mira i ispunjenja. 

Poznate su vam slike ljudskog tela gde su razlicite toplotne oblasti obelezene razlicitim bojama, a onda odjednom neki „cudni energetski talas“ uspe da to sve uskladi i prikaze u jednoj jedinstvenoj boji. Osecaj da ste deo celine, da niste otudjeni od prostora u kome se nalazite, kako fizicki, tako i psihicki.

Kicma je bolje, ja malo vise i pazim, ali definitivno od onda nisam imao jake bolove, ili da se ukocim.
 
Zivotni problemi nisu nestali, na zalost oni prate moderno drustvo, ali ono sto se promenilo je moj odnos prema njima. Ponovo nista nije neresivo i nedostizno. Znate onaj osecaj iz detinjstva kada ste PUNI ZIVOTA, zar nije predivno vratiti se u to stanje!
Veliko Hvala Jelisaveta!
Sinisa Martic  - Bec

Još neka iskustva možete pogledati na:
http://rekonekcija-jelisaveta.blogspot.com/p/tretmani-isceljivanja-iskustva.html